.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده گهرباران جاده ترانزیتی یا مسیر مرگ‌بار

همه روزه شاهد تصادف‌های مرگباری در جاده گهرباران هستیم و این بار یک راننده موتورسیکلت در سانحه تصادف در جاده گهرباران جان خود را از دست داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، این نخستین خبر از تصادف مرگ‌بار در جاده گهرباران مازندران نیست و این محور به دلیل تصادف‌های خونین که هر روزه در خود می‌بیند، لقب جاده مرگ را به خود گرفت.

جاده گهرباران که یکی از جاده‌های ترانزیتی کشور محسوب می‌شود در طی این چند سال اخیر بی‌مهری زیادی را از سوی مسئولان به خود می‌بیند.

کم‌عرض بودن جاده گهرباران این روزها به مهم‌ترین معضل روستانشینان حاشیه این جاده تبدیل شده است که حدود 30 روستا از این مشکل رنج می‌برند.

این بار یک نوجوان میاندرودی که اهل روستای «عزت الدین» این شهرستان است در سانحه رانندگی با موتور سیکلت، جان خود را در این جاده مرگ از دست داد.

راننده موتور سیکلت که یک جوان میاندرودی بود در حین سبقت از راننده پراید در جاده گهرباران به علت کم عرض بودن این محور و سررسیدن خودروی پژو 405 از روبرو، نتوانست کنترل موتور خود را حفظ کند پس از برخورد به خودروی پراید نقش بر زمین و سپس با یک ماشین شخصی راهی بیمارستان شد.

جوان میاندرودی که در حال کما قرار داشت شامگاه شنبه جان خود را از دست داد.

 جاده گهرباران از نبود پایگاه اورژانس رنج می‌برد

 فارغ از این موضوع که جاده گهرباران کم‌عرض و حادثه‌خیز است، حتی از داشتن یک پایگاه اورژانس در این محور مرگبار نیز محروم است.

یکی از علت‌هایی اینکه جاده گهرباران به جاده مرگ لقب گرفت این است که در کنار کم عرض بودن و ترانزیتی بودن، از نداشتن یک پایگاه اورژانس در رنج است.

این روزها و شب‌ها روستانشینان جاده گهرباران هر روز شاهد مرگ یکی از اعضای خانواده خود در یک سانحه رانندگی در این محور مرگبار هستند که کمترین انتظار آنها از مسئولان و نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی این است که جاده گهرباران تعریض و یک پایگاه اورژانس در آن مستقر شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

داود 17 شهريور 1392
معاون محترم سیاسی امنیتی استان کجاست؟ او که خود را یک مدیر میاندورودی می داند؟ شمال نیوز مانند همیشه جسارت داشته باش و درج کن
نا شناس 17 شهريور 1392
سلام
از تیتر بسیار به جایتان سپاسگذارم امیدوارم مسئولین به فکر این شهرستان باشند متأسفانه مرگ و میر جوانان در این جاده به یک امر عادی تبدیل شده و کسی به فکر آن نیست
نا شناس 17 شهريور 1392
جاده مرگ بهتره
بیچاره روستائیان و مسافران نابلد
نا شناس 16 شهريور 1392
باسلام
همه مسئوليتها متوجه بندر امير آباد و نيروگاه نكا است
حسن 27 ارديبهشت 1393
متأسفانه جان آدمها برای مسئولین هیچ ارزشی نداره . تا کی باید شاهد این گونه حوتدث باشیم. سکوت اختیار کنیم . خدایا تو خودت شاهدی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.